پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت

تاریخ: 23 شهریور 1401

وقتی عشق حسین (ع) قوت قلب خادمان می شود؛ دست های ناتوانی که قدرت مضاعفی می گیرند برای خدمت رسانی

به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت ؛ پاهای تاول زده، سرپا ایستادن، دایما پاسخگو بودن ، گرمای سوزان شهریور ماه ، زیر آفتاب سوزان ساعت ها را به یاری رساندن سپری کردن، با خوشرویی پاسخ مردم خسته را دادن و داشتن خلوص و عشق، روایت آدمهایی است که این روزها در عراق به زوار اباعبدالله الحسین (ع) خدمتی عاشقانه می کنند و در این راه ثابت قدم تر از همیشه به دنبال رضای الهی و رضایت اهل بیت عصمت و طهارت هستند .
این عاشقان با کاورهای متحد الشکل و قلبی مملو از صداقت و پاکی و تنها به عشق اهل بیت عصمت و طهارت زیر تیغ آفتاب سوزان به امداد و راهنمایی زایران می پردازند و دراین راه هر خدمتی را برای رضایتمندی زایران ارایه می دهند .
امداد زایران در راه مانده، یافتن گمشدگان ، دستگیری از پیرمردان و دلگرمی دادن به بانوان سالخورده از اقدامات آنها است که نمونه این عاشقی را اینبار در کمک خادم به زایر مشاهده می کنیم ؛ خادمی که خودش سن و سالی دارد، پیرمرد کهنسالی را روی شانه هایش قرار داده تا او را به خانواده اش برساند ، صحنه ای که شاید هیچگاه در هیچ نقطه از زمین نتوان یافت و تنها در خادمی خاضعانه می توان نمونه آن را مشاهده کرد .
امسال در موسم اربعین ۵۷۰ نفر از کارگزاران لباس خادمی و امداد و راهنمایی زوار را پوشیده اند و در این راه صادقانه به خدمت‌رسانی می‌پردازند .

روتیتر: در مسیر عاشقان اربعین /(۶۰)